Aras_27 Merhaba Arkadaşlar 15 + 1 haftalığız ikingündür kalp çarpıntısı oluyo bende sizde oluyo mu acaba ?
Felicity- Aras_27 evet oluyor ara ara özellikle uzanırken yoğun hissediyorum ama normalmiş çarpıntı gibi hissediyormuşuz kalp daha fazla kan pompaladığı için oluyor yani.