Kızlar kuzenimin bebegi 37+1 de 2950 imiş kilosu 38+2 de 3000 kg olmuş doktoru da sorun yok her hafta 200,300 gram alacak diye birşey yok demiş ama merak ediyor üzülüyor ... sizce normal mi bana sordu bende 36+5 günlük hamileyim böyle birşey gelmedi başıma siz böyle durum yaşadınız mı ?