Elanazzz hiç bozma moralini bende sezeryan olucam, nasıl ki herkesin hamileliği farklı oluyorsa doğumu da farklı çünkü herkesin acı eşiği farklı, ben çok rahat bir sekilde gidicem, biliyorum ki güzel geçecek ,bende belden uyusturcam ,bebisine kavusacagin o güzel anı kötü ve anlamsız korkularının ele geçirmesine izin verme keyfini çıkar ❤❤