Benim görümcemde de plasenta kirlenmesi vardı hastanede yattı bir hafta o da 36.haftadaydı her gün kalp atışlarına sancılarına baktılar doğumu geciktirmeye çalıştılar ellerinden geldiğince doktorlar hani bebek biraz daha kilo alsın diye beklediler sonra sezeryanla aldılar bir hafta sonra. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻