Mutlu2005- canım ben öğrendiğimde çok farklı şeyler söylediler bir delik var damarlar delikten çapraz şekilde gidiyor yaşıtları gibi koşamaz yorulamaz hatta yaşamaz bile dediler.. kalbini durdurup doğumu başlatalım dediler.. hemen araştırdık Koşuyolu çok iyiymiş bu konuda oraya randevu aldık çocuk kardiyolojisine göründük ve bize profesörün numarasını verdiler hemen sonucu alıp ona da gösterdik o kadar güzle şeyler söyledi ki.. yemez içmez olmuştuk eşimde ben de çok rahatladık