Merhaba 38.6 haftalık hamileyim bebek çatıya yerleşmemiş doktor bekleyelim diyor ayın 30 kadar sonra alırız diyor. Sizce yerleşir mi ? İri bebek diyor hep boyu :52 kilo :3.500. İstersen sezaryen da olabilir Cumartesi alırız diyor eşim beklememi istiyor kafam çok karışık 🙄 Rahatsız oluyorum haliyle artık sinir sabırsızlık uykusuzluk ne yapsam çok kararsızım 😥