16.haftaya kadar ben de çok kötüyüm kızlar, hiç geçmeyecek sandım, şükür ki 21 olduk daha iyiyim, Ayva öneriyorum, limon ve az tuzla, ince dilimleyip tuz ve limonla midenize iyi gelir inşallah. Kabız da yapar, su için arkasından. Naneli şeker deneyin. Polo bana iyi gelmişti. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize.