Nln34 İyi akşamlar kızlar bebeğimize Aybala ismini koyacağız eski Türkçe isimlerden olduğu için ama etraftakilerden çok fazla tepki alıyoruz Azerice ilerde çok alay ederler kızınızla diye siz ne düşünüyorsunuz bu konuda yardım edin bize😔😔😔
Deletedmom3 Nln34 yanii yasadiginiz yer onemli ona gore bi isim secebilirsiniz aybala guzel bir isim ama malesef insanlar cok acimasiz olabiliyor cocugunuz zorlanabilir
asyaa15 Nln34 bizde düşğnmüştük o ismi eşimde aşırı düşkün ama erkek olacak Göktuğ karar verdik. Eşim le kız olursa aybala koyalm demiştik snradan ilrde aybalam derler olmaz demişti falan. Maalesef ki insanlaer gereksiz laabali
Emos_64 Nln34 Sizin içinize sinmesi önemli olan canım çevreye çokta kulak asmayın. Bizde Ayşıl koyacağız çevremiz yadırgadı hep ama alışacaklar biz beğendik önemli olan o, ne dersen de insanlar mutlaka bişey söylüyorlar boşver adıyla yaşasın bebişiniz 🙏🏻🥰
Guler06 Nln34 ne istiyorsan onu koy senın cocugun millet ne isimler koyuyo saçma sapır seviyorsan ismi kimseye bakma bence bende Gülşah koyucam herkes güllüşahmı olacak yani şimdi cocugun ismi o ne diyo ama ben sevıyorum
Nln34 Deletedmom3 Birminikprenss benim içime çok sindi çok beğendim hatta bebeğime karnımdayken daha Aybala diye hitap ediyorum ama insanlarda acaba haklı mı diye düşünmeye başladım bi yandan da bu benim kızım şimdiye kadar bütün zorlukları ben çektim o zaman yanımda olmayan insanların sözüne de bakmak istemiyorum çok kararsız kaldım😔
Birminikprenss Benim eşimde çok düşkündür türklüğe soyunu nerden geldiğini falan hep bilir bu yüzden kızımız olsaydı gökçe koyacaktık erkek olduğunu öğrendik ve atilla koyacağız bence aybala biraz farklı olmuş biz araştırırken baya bir isim bulmuştuk biraz daha araştır istersen
nefesimsiniz Nln34 canım belki sen beğenebilirsin ama aybala derken, kulağa hoş gelmedi. ve dalga geçilme potansiyeli fazla. seni kırmak istmeem
Adablc Nln34 bu dalga geçme konusu yüzünden 35 haftam bitecek hala oğlumun bi ismi yok 😬 eşimde Türkçe isim olsun diye biçok isim araştırdı etti.tarduyla başladık artuğ ile devam etti 😬 göktürktü en son.şuan hala karar verilmiş bi ismimiz yok 😀 tarduya o ne köpek ismi gibi dediler.artuğya arto dediler.göktürke şimdilik bişey diyen yok ama ben çok istemiyorum.