Dnz_bal evet malesef oyle oldu.pew pewe iki kurtajla yeniden tam1ay sonra hamile kaldim..tabikide sorunun ne oldugunu artik anlamiwdik.kan pihtilawmasi..ancak bende rahmin kendine gelmesi cok kisa suruyordu.aslinda uzunbir sure gerekiyor rahim kendine gelsin diye.bende cok normaldi