cnntylmz
canim benim bir oğlum var. Geçen sene ekim ayında bebegin kalbi durdu bir kürtajım var. Cok üzüldüm cok agladim. Sonra doktorumla konuştum rahim filmi istedi. İstersen 3 ay dene bebek olmazsa çektiririz dedi. Bazen kürtaj sonrası yapışma olabilir diye istedi. Ben beklemedim hemen çektirdim filmi. Ben 600 liraya echomarda çektirdim Mart ayında. Sadece afedersin ciş yapacak gibi bir doluluk hissi oluyor. Agri acı degil ama sinir bozucu bir his. İnan çokta kısa sürüyor. Sonuçta hemen veriliyor. Durumun varsa git özelde çektir. Cok guzeldi ben cok memnun kaldım. Sonuç olarakta hafif yapışmalar vardı ama dr. Hamile kalkabilirsin bunala operasyona gerek yok dedi. Hep derlerdi inanmazdım. Rahim filmi sonrası hemen hamile kalınıyor diye. Son adetim Filmi çektirdiğim 23 Mart olmus oldu. Suan doğumuma 4 gün var. Erteleme canm. Gönül rahatlığıyla çektir. Hersey güzel gönlünce olsun