31+5te oldu bana aynısı. Turnusol gibi bişeyle yapılan bir testi var. Sanırım benzer testler eczanelerde de satılıyormuş. Orwdan anlaşılıyor amniyon sıvısı olup olmadığı. Bir de doktorum öksürmemi istedi arka arkaya, amniyom sıvısı öksürürken kaçarmış tutamazmışsınız. Belki bunu kolayca deneyerbilirsiniz ;)