Bettka gamzenur12 bende çok kıpırdamalar hissediyorum aama doktor desiki erkenn hissetmen için onlar rahim genişlemesi işde kan dolaşımı vs dedi benimde 13+6
Jale_b gamzenur12 19 haftaligim canim ve simdiye kadar hic haraket hissetmedim. Doktorum normal dedi )) normalde kizlar daha erken hiss edilir diyorlar ama tabiki bunlarin hic biri garanti degil canim. Rabbim yuregine gonlune gore versin 😍🙏🏻
duygusm Bettka Evet, önce doktor erkek dedi, sonra kız olduğunu anladık. Hatta emin olmak için detaylıyı bekleyip yine kız denince alışverişe başladık 😄