Normal dogum yaklasinca nisan gelebilir, sancilarin sıklaşır, ishal olabilirsin, karnin fazla kasılır. Bol bol yürü merdiven çık in. Ben dogumdan bi hfta once ishal olmustum. Sonra sancilarim basladi, cok sık sancin oluyosa dk tut derim. Hayirli dogumlar😊😊