selinn35 yaklaşık 1 yıl önce gittiğim doktorum vermişti 1 ay kullandım diye hatırlıyorum . Gebelik oluşmadı.Şu an başka bir doktora gidiyorum rahim filmi çektirip ilk adetimden sonra ki ay kullandım ve yumurta takibi çatlatma iğnesi yaptırdım . Şu an 16 haftalık gebeyim . Rabbim gönlünüzdekini versin 🙏🏼🙏🏼