Nuraslanklc Her şeyi kararında tüketmek lazım yoksa kilo alınıyor, evet biraz fazla kilo almışsın doktorun yönlendirme yapmadı mı hiç diyetisyene? Ben sabah 1 yumurta 1 bardak süt 1 dilim peynir 5-8 zeytin, domates salatalık birer tane,yeşillik varsa bazen roka vs ,1 büyük dilim tam buğday ekmeği yiyorum. Arada 2 ceviz 5 çiğ badem veya fındık yiyorum. Öğle yemeğinde 1 dilim ekmek+ 1 tabak sebze yemeği + 1 kase yoğurt eğer sebze yemeği yoksa 1 kase çorba içiyorum. Arada 1 meyve. Akşam haftada 4 gün et, balık, tavuk herhangi birinden bir porsiyon yiyorum, haftada 2 gün baklagil yemeği, haftada 1 gün sebze yemeği yiyorum. Yanında 1 büyük dilim tam buğday ekmeği, 1 kase yoğurt bol yeşillikli salata. Akşam yemeğinden sonra da yatmadan 1 bardak yarım yağlı süt içiyorum. Düzenim bu şekilde canım.