Prensesannesi0 Kızlar son 3 haftam var balık yağı kullanayım mı doktorumdan istedim o da yaZdı ne yapayın 36+4 günlüğüz innate pronatal diye bir marka balık yağı ?
26mrv Prensesannesi0 istersen al bende onu kullanıyorum içimde 30 tane var zaten doktorum doğuma kadar devam demişti banada kalanı doğumdan sonrada kullanırsın bi sıkıntı olmaz bence
Deletedmom6 Prensesannesi0 Bende 35+4 üm balık yağı kullanıyorum şuan geçen hafta kilosu biraz düşük kaldığı için işe yarar belki dedim niye bu haftalarda zararlımı ki
Prensesannesi0 Yusufpoyraz sezeryan olacağım ya kilosu da iyi olsun diye düşündüm doktorum da kilo içim pek etkisi olmuyor dedi ama yine de yazim dedi