yaseminmelisa kızlar adetim 6gün geçti pazartesi kan verdim 114.79 çıktı çarsamba verdim sonucum 176.46 sizce kaç haftalık birde deger az yükselmemiş mi
OzenMeryem Benim de öyle olmuştu daha çok yeni olduğu için vücut şimdiden sonra üretmeye başlıyo hormonu 1 hafta 10 gün sonra tekrar yaptır 2 3 katına çıkar muhtemelen 😊 hayırlı olsun 👼🏻
HalimeElifYilmazKurt OzenMeryem 1 hafta 10 güne iki katı çkmaması lazım iki günde bir iki katı çıkması lazım yoksa sağlıklı gebelik olmuyor kimyasal gebelik oluyor
OzenMeryem HalimeElifYilmazKurt yani demek istediğim değer birden yükselip bi kaç katına çıkıyo ben ilk yaptırdığımda 150 civarıydı 5 gün sonra 800 civarı çıkmıştı mesela
yaseminmelisa işte benim geçen hafta çarşamba yaptıgımda 13 lerdeydi pazartesi 114.75 dün yani çarşamba günü 176.46