Arkadaşlar merhaba ya bişey sorcam 29+2 ikiz gebeyim şöyle bişey var sol tarafmda hiç oynama olmuyor Maşallah sağ taraf oynuyor orda hissediyorum bugün doktora gittim karıştırıyor olabilirsin dedi ama sol tarafta duruyorsa bebek nasıl karıştırcam :( nst verdi nst de ki hemşire de soldaki çok hareket ediyor sabit kalmıyor kalp atışlarını çekemiyorum hareketli olduğı için ama solda hiç bişey hissetmiyorum doktorda karıştırıyosun diyo böyle olan varmı ?