Cgl2165 ben 8.5 aydır yatıyorum canım bebeğin için yatacaksın başka çaren yok. Emin ol bebeğini kaybedersen keşke ilgiç kipirdamasaymisim bile dersin. Sağlıkla gelsin minik. Kendine aktivite bul yattigin yerden yapabileceğin, kitap okumak, film, dizi bitirmek gibi. Ben öyle geçiriyorum aylardır