Ben de çarşamba günü yaptırdım. O gün gayet normaldi kolumun üzerine de yatabildim o gece bi ağrıda olmadı ertesi gün akşam dusa girdim, bilmiyorm duştan mi ama sonrasında öyle bi ağırlaştı ki kolum o gece üzerine yatamadım sağımdan soluma zor döndüm. Sabah kalktığımda hafiflemisti. Su an hala hafif bi ağrı var yukarı kaldırırken ve dokunduğumda hissediyorum.