Brn14 Bolu'lar olarak birbirimize buradanda destek olalım 😍 20+2 haftamdayım. Peki ya siz? Ve doktor olarak kime gidiyorsunuz?
Aminem2020 Brn14 bolulu değilim ama boluda yaşıyorum bizde 36+3olduk yıldırım hocaya gidiyorum siz kime gidiyorsunuz?
gulkara Brn14 Brn14 35 hafta. Maalesef çağsuya gidiyorum 🙄 doğu bey. Bolunun hastane ve dr sıkıntısı var
Mathezka Brn14 36 haftalığım kadın doğumda Bekir beye gidiyorum çok memnunum. İlk başlarda Doğu beye gidiyodum da ondan da memnundum ama Bekir bey bana daha iyi geldi. Malesef doktor yetersizliği var Bolu da ama buna da şükür
EbruColak Boluluyum ama Bilecikte oturuyorum şuan. Çok özledim havasını suyunu ayda bir gelebiliyorum 😐