Nurdannnnnn 33 haftalık hamileyim dudaklarının kenarında karıncalanma ve uyuşukluk hissediyorum gebelik şekeri de var bende sizler yaşadınız mı hiç
shrbrk Nurdannnnnn kağan kocatepeyi dinledim biraz once . gebelik şekeri belirtilerinden biridir dedi. isterseniz youtubedan bakın. doktorunuza da söylemeyi ihmal etmeyin. yarin arayın.
Nurdannnnnn shrbrk gebelik şekerim var bende de son zamanlarda artmış olabilir teşekkür ederim yarın kontrol vardı sorayım
Deletedmom3 Benimde karincalaniyor dudaklarim ogtt sonucum iyi ama akş sınırda cıktı ptesi tekrar kan verecegim