Haandenr 34 haftalığım kanamam oldu ve 1 cm açıklık varmış erken doğum riski yüzünden doğumu önlediler. İstirahatla doğum zamanına 1 aya kadar bekleyen oldu mu yoksa doğum gerçekleşir mi yakın zamanda
Gulfem07 Haandenr doğum kanalında bile 2 hafta bekletiyorlar 🤷♀️bekler inşallah içinizi ferah tutun iyi olacak diyin iyi olsun.
Busraefe Haandenr korkma cnm yat sadece sürekli bebek kendini çeker bende 33. Haftada oldum ciğer geliştirici yaptılar hastane de kaldım şimdi 38. Haftam bitecek
Deletedmom003 Haandenr 34+3 bende 3 cm açıklık varmış. Engellemek için ilaç verdiler. Şuan sancı falan yok sancin olursa doğuma alırız daha engel olamayız dediler ama bakalım
Prensesmomy 29 haftadan beri var benim doğum kanalında bebeğim erken doğum riskim nişanım dahi gelmişti ilaç serum iğneyle şuan 32 haftalık olduk
Haandenr Banada ciğer geliştirici ilaç verdiler ne olur ne olmaz diye bol bol istirahat et dedikler inşallah biraz daha bekler
Deletedmom003 Haandenr banada ciğer geliştirici vurdular. Doğum dursun diye ilaç falan verdiler bakalım. Bekler biraz daha inşallah
begumrt Benimde nst de sancım cıkıyo 34 haftalgz ama kendımde bısey yok serum verıp sancıyı durdurdular hayırlı olsun bakalım
Haandenr begumrt benim nst de filan çok şükür sancı filan çıkmadı kanamada durduğu için ilaçlarlar taburcu ettiler bundan sorası beklemek dedi doktor. Çoğu kişi bu zamanlarda 1 cm açıklık normal diyo