eminedgn Merhaba kızlar.Adet günümün üzerinden 9 gün geçti bugün sol kasıgım belim falan agriyo birde çok sıcak basiyo.Acaba yumurtlama dönemim erken başlıyo olabilir mi?bir fikri olan varmı?
Aysegl_ eminedgn Canim bende ayni seyleri yasadim simdi 3 haftalik hamileyim bi doktara git kan ver istersen belli mi olur dikkat et insaAllah vardir:)
Araliddd Bende de inanılmaz bi ağrı olmuştu belimde sol tarafımda bi ağrı ağırlık hissediyordum şimdi 6 haftalık hamileymişim yeni öğrendim bende sende biraz daha bekle hamiş olabilirsin
Araliddd eminedgn bence sen hamile olabilirsin inşallah öyledir hayırlısıyla 🥰 bi kaç gün daha bekle sonra idrar kan herhangi birini yap 🥰
eminedgn Bide karın ağrısı var bel ve kasık ağrısı ile birlikte normalde hiç böyle olmazdım kızlar.Adetim bittikten bir iki gün sonra hafif açık kırmızımsı leke geldi çok belli belirsiz biseydi.