Merhaba sevgili anneler bende hikayemi yazmak için buradayım Rabbime binlerce kez şükürler olsun..Rabbim hamile kalmak isteyenlere, hamile olan annelere sağlıklıca evlatlarını kucaklarına almayı nasip etsin.. Ne zman doğurcam diye beklerken o zman gelip çatmıştı nihayet.
2 aralık günü 37+2 haftalık hamileyken hastaneye muaneye gittim doktorum muaneden sonra bebeğimin kanala girdiğini ve suyumun fazla olduğunu bebeğimin erken gelebileceğini ama gelirse bile bu haftaların çok da sıkıntı olmadığını söyledi sonra eşim hastaneden beni aldı kaynanama gittik eltimde onlarda kalıyordu, doğum yapmıştı 9 gün önce beraber akşam yemeği yedik biraz oturduk evimize geçtik uyuduk. O günün geces3 aralık 3 buçuk sıraları sıkışık bir şekilde kalktım işimi hallettim tam tuvaletten çıkacam derken karnımdan pat diye bir ses geldi ve o anda klozete su boşalmaya başladı.bunu görünce doğumun artık başladığını anladım ve içimi birden korku sardı ayağa kalktım bacaklarımdan sular akmaya devam etti, normalde doğumun başladığını anladığımda ben kendimi iyice hazırlayıp en son eşimi kaldırmayı planlıyordum ama bacaklarımdan sular akıp bir yere hareket edemeyeceğimi görünce mecbur eşimi uyandırmaya karar verdim.Eşim suyumun geldiğini görünce eli ayağı birbine dolaştı neyse ben zaten duş alıp yatmıştım o yüzden tekrar duş almaya gerek duymadım sadcee belden aşağımı yıkadım ve eşim bavuldan depend çıkarıp verdi o arada ikimiz hemen hazırlandık evi toparladık ve evden çıkmadan ben meryem ana otunu suya koyup okunacak sureleri okudum eşimde ben onu yaparken annesigili aradı ve kaynanam kayınpederim eşimin abisi felan hepberaber hastaneye geçtik..ben ispartada yaşıyorum ve küçük bir şehir olduğu için 10 dk da hastaneye vardık.. Hastaneye acilden giriş yaptım sancım başladı ama çok hafif ara ara geliyordu rahatsız etmiyordu ilk nstye bağladılar sonra açıklığına baktılar 2 cmdi. Saat 5 de doğumhaneye aldılar.Bana göre vardı ama nstde sancım çıkmadığı için nöbetçi doktor saat 6 buçuk gibi düşük derece suni sancı verdi ve 8 buçuk gibi nöbetçi doktor değiştiği için başka doktor kontrole geldi ve suni sancının dozunu arttırdı. O sancı çoğalınca bende film koptu nst bağlıyorlar ben sancıya dayanamayıp nstyi sökmeye başladım ebeleri hemşireleri o acıyla hiç birini dinlemedim ayakta dolanmaya başladım arada gelip beni tekrar nstye bağlıyorlar ben 5 dk yatıp o acıyla tekrar kalkıp yürüyordum ve saat 9.30 gibi artık dayanamayıp ağlamaya başladım yanımda kaynanam vardı ondan eşimi arayıp beni özel hastaneye sezeryana götürmesini istediğimi söyledim. Kaynanam aradı ama eşim sezeryan olursa pişman olcağımı, biraz daha dayanmam gerektiğini söyledi beni telefonda sakinleştirmeye çalışıyordu ama ben dayanamadığım için hiç onu dinlemiyordum. Gidip ebeyle konuştum çıkmak istediğimi söyledim oda bana bazı evraklar gösterdi ve imzalarsan çıkabilirsin dedi o arada kaynanam,ebeler hemşireler felan beni ikna etmeye çalışıyor eşim telefonla arıyor beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile ben imza attım doğumhaneden çıktım. Doğumhanenin kapısının önünde güvenliklerin ve ordaki insanların önünde eşimle tartışmaya başladık tartışma derken öyle ciddi bişey değildi tabiki.Eşim hastaneden çıkmadan tekrar beni ikna etmeye çalışıyordu ama onu asla dinlemiyordum alın bu suni sancıyı buna bağlayında görsün sancı nasılmış ordan konuşmakla olmuyor dedim ordaki hemşirelere, eşim bi yandan bu dediklerim için bana gülüyor bi yadan ikna etmeye çalışıyor bi yandan arada sancım gelince o halimi görüp üzülüyordu. Derken tesadüfen eşimin halası da oradaymış geldi benimle konuştu normal doğurabilirsin yapabilirsin senin için daha iyi olucak diye ikna etmeye çalıştı. Halanın ve ordaki bayan güvenliklerin konuşması ile biraz sakinleştim ve tekrar doğumhaneye girdim.. Ama ebeye suni sancı istemediğimi söyledim ve bağlatmadım ve duşa girip giremeyeceğimi sordum oda girebilirsin dedi ve ordaki duş yerine girip belime karnıma sancım geldikçe sıcak su tutuyordum. Orada 20 dk civarı durduktan sonra ebe beni nstye bağladı ve açıklığa baktı 6 cm olmuştu nstde biraz durdum ve tekrar duşa girdim, inanın sıcak su sancıyı inanılmaz hafif hissettiriyor gittiğiniz hastanede öyle bir imkan varsa duşa girin. Yine 15-20 dk duruktan sonra tekar çıktım ve ebe baktı 9 cm dedi ve ben yatakta biraz daha durduktan sonra tekrar duşa girdim. Duşta ıkınma hissi geldikçe çömeldim ıkına bildiğim kadar ıkındım açılma daha hızlı olsun bebek doğum sırasında daha kolay çıksın diye. Duştan çıktığımda saat 11.45 di ebe beni kontrol ettikten sonra doğumun başladığını söyledi ve bana biz hazırlıkları bitirene kadar sen ıkın dedi. Odaya 7-8 kişi girdi bi yandan beni hazırlıyorlar bi yandan bebeğin kıyafetlerini aldılar onun yerini hazırlıyorlar bende ıkınıyorum. Hazırlıklar bitti ebe bana uzun uzun ıkınmam gerektiğini ve ıkınmamı kesmemem gerektiğini söyledi Allah razı olsun çok yardımcı oldular.. Bende dediği gibi uzun uzun ıkınıyordum arada ıkınmam gidince duruyordum. Onlarda hadi Ayşe ıkınmanı kesme uzun uzun ıkın bebek içeride bu şekilde duramaz ıkınmaya devam et dedi. Ve bebeğime bişey olmasından korktuğumdan dedikleri gibi ıkındım bana yardımcı olmak amaçlı biri karnıma çıktı ve bebeğimi ittirdi derken bebeğim 12.01 de doğdu ebe kucağıma koydu. Ben bu acının bitmesinden bebeğimin doğmasından mutlu bi şekilde ağlamaya başladım sevdim kokladım onu.dikişlerim atılmaya başladığı sırada bebeğimi hazırlamaya götürdüler kaynanamı doğum anında çıkarmışlardı sonra onu bebeğin olduğu yere aldılar bebeği giydirirlerken kaynanam eşimi görüntülü aradı kızımızı gösterdi sonra annemi aradı onlara gösterdi ben hepsinin seslerini duyuyordum. Benim işlemim bittikten sonra kızımı getirdiler sütüm gelmemişti ama boş boş emzirdim. 2 saat doğumhanede kalktıktan sonra bizi odaya çıkardılar bir gün hastanede kaldık ve sonra evimize geçtik ikimiz de çok sağlıklıyız sıkıntımız olmadı çok şükür.. Isparta şehir hastanesinde doğum yaptım özelden hiçbir farkı yoktu herkes çok ilgiliydi kapıdaki güvenlik kaç defa geldi sancı çekerken beni motive etti eşime gitti durumumdan haberdar etti o ebeler çok yardımcı oldu hepsinden Allah razı olsun herkese tavsiye ederim hastaneyi..Kızım 37+3 haftada 49 cm 2390 gram doğdu.. Allah bu güzel duyguyu herkese nasip etsin..