16+4 günlük gebeyim sürekli başım ve boynum çatlarcasına ağrıyor kesip kurtulmak istiyorum resmen. Tansiyonum sürekli düşüyor 3 gündür sürekli acilde serum vuruyorlar ama 2 saat fayda ediyor sonra yine aynı şekilde devam ediyor. Sürekli uyuyorum. Okul öncesi öğretmeniyim haliyle çocuk sesleri de mahvediyor sınıfım kalabalık. Yapabileceğim bir şey var mı lütfen yardım edin çıldırcam.