Ben 26 haftalikken aynı durumu yasadım . Sizin gibi taytıma kadar ıslanmıstı hastaneye gittim bebegin suyu azalmis , suyun gelmis dediler . Amnisure testi yapildi negatif cıktı yine cıkarmadılar , sonra baska bir doktor geldi bebegin suyunun gayet iyi oldugunu falan filan söyledi . En sonunda bende sizin gibi kendi doktoruma gitmek istedigimi soyledim ve kagıt imzalayıp cıktım . 3 gun boyunca hastanede yattım dogru duzgun bakilmadı ustelik surekli alttan baktıkları icin kanamam oldu , kendi doktoruma gittim cok sukur bisey cikmadi su an 30.haftadayım ❤