21glcn Merhabalar 16 haftalık hamileyim bi kaç gündür yüz üstü yatınca karnımda pıt pıt atmalar hissediyorum sizce bebek mi o atan rahatsız mı oluyor anlamıyorum 😀 kötü yorum yapıcak olanlar mümkünse yazmasın
Alparslnbuss 21glcn niye kötü yorum yazsınlar ki. İlk gebelik mi genelde 19 20 haftalar da hissedilir ama belkide bebektir
Cokokuyan_dorukusunannesi48 21glcn Yüz üstü yatma canım o atan atardamarlarından biridir.3hafta sonra netleşir karnında pıtırdama bazen seğirme hissedeceksin:)🧿
Mucize34 21glcn ben o pitirtiyi 14 haftalikta beri hissediyorum 17 olduk şimdi azaldı çok sık olmuyor ama o damar bence 😊 bebek içimizde hareketli aslında ama biz hissetmiyoruz ben hala tam hareketleri hissetmedim
21glcn Alparslnbuss ilk gebelik canım bilemiyorum o yüzden seyirme gibi değişik bişe daha önce olmadı bi kaç gündür şiddetli hissediyorum
Alparslnbuss 21glcn gazdan bağırsak hareketi ile karıştırabilirsin 1 ay sonra yavas yavas gerçek bebek hareketleri hissedersin