Cyln7701_ Mrsakar evet canım normalde yazmıyor ama doktorun kendisi söylüyor ben 13+4 te öğrendim cinsiyeti kız dedi %95 kalp atışı 140 ı geçerse kız diyorlar 140 ın altındaysa erkek
Cyln7701_ Mrsakar sor canım ama cinsiyeti sana şimdi söylemez en az 13 haftalıkken söylüyorlar ama kalp atışını mutlaka söylemeleri gerekiyor
Seyma_1234 Cyln7701_ bende 13 haftayken gittim göstermedi o kadar çikolata yedim gittim halbuki ama kıza benziyor dedi canım renkli ultrason u biz mi diyoruz kendimi bakıyor renkli ile
june_mom FOTOGRAF VEYA BAGLANTI NERDEN EKLİYORSUNUZ RESİM EKLE BUTONUNDAN EKLENMİYOR YARDIMCI OLUR MUSUNUZ
Cyln7701_ Seyma_1234 özel de yapıyorlar canım devlet siyah beyaz ultrason yapıyor genelde ikiside siz söylemeden yapıyorlar bide Türkiye’de tam olarak nasıl bilmiyorum ben Fransa’da Türk doktoruma gidiyorum