Merhaba herkese.. bugün hamileliğimde 12+2.günümdeyim. Birkaç gün sonra 3 aylık olacağız inşallah. 64 kilo ile hamile kaldım ve suanda 60,5 kilodayım. Artık endişelenmeye başladım. Doktorum kilo verdiğim için beslenmene dikkat et dedi sadece en son kontrolde. Beslenme olarak çok birşey yiyemiyorum. Et ürünleri kokusu zaten ağır geliyor. Kahvaltılık şeylerle besleniyorum daha çok. Çoğu kişi diyor ki bebeğin senden besleniyordur zaten. Kendim için değil de bebeğim için sürekli endişeliyim acaba sıkıntı olur mu diye. Peki sizler Ne zaman normal yemeye ve kilo almaya başladınız?