Mdl ben gebeliğimin başımdan beti kullanıyorum hatta benim hiç düşmedi ben 25 mg kullanıyordum 2 yıldır troid hastasıyım şuan 150 kullanıyorum doğumu tetiklemiyor aksine kullanmazsan düşük etken doğum yada bebekte zeka geriliği yapıyor hiç aksatmadan kullanman lazım