Rojdaaaaa sağ yada sol ama özellikle sol diyo doktorlar sırt üstü yatmamamızın sebebi belimizdeki zincir kemiğimin arka tarafında beyine ve kalbe kan giden yol var sırtüstü yattığımızda o kan akışını hızını yavaşlattığımız için nefes almakta zorlanırız ve sabaha kadar öyle yatarsak kalktığımızda şiddetli baş dönmesi tansiyon düşmesi ve hatta bayılma görülebilir o yüzden sağ veya sol