Merhaba arkadaşlar benim daha önce de diş ağrım oldu ama çok şiddetli dişe dokununca beynim zonkluyor resmen doktora gittim augmentin antibiyotik kullandım bitince iyileşti dişim. Üç hafta geçti iyiydim şimdi yine başladı antibiyotik de kullanmak istemiyorum napıcam lütfen bi akıl verin bana😔