Elanur58 Suyunuz gelmeden de doğum sancılarınız başlayabilir,benim öyle oldu.Öncelikle doktorunuzu arayabiliyorsanız arayın,anlatın.o sizi yönlendirecektir.Sancılarınızın sıklığını ve aralığını tutun.10 dakika 3 defa sancı girmeye başladığında doğum başlamak üzere oluyor.Ilık duş alın.Duş eğer gerçek doğum sancısıysa sancıları arttırır.Dinlenince geçmeyen,sürekli girip çıkan bir sancı mı onu takip edin.Ama dediğim gibi en önemlisi doktorunuzu arayın,o durumunuza göre en doğru şekilde yönlendirir.