Kızlar bugün 39+1 im muayeneye gittim ve ne sancım var ne bişey. Doktorum eğer gelmezse 40 haftayı geçirmeyeceğini ve suni sancı ile doğumu başlatacağını soyledi. Korkuyorum açıkçası suni sancıdan. Var mı bu şekilde sancısı olmadan suni sancı ile kısa sürede doğum yapan ?😔🤲