Slm kızlar sizlere de sormak istiyorum.ben hem özel hastanede hemde üniversitesi araştırmada takipliyim.gecen hafta önce araştırmada kontrolüm vardı herhalde birşey söylememişti.36+3 haftalıktim kilosunu söylediğinde bana az gelmişti sadece.ayni hafta cuma günü özele gittiğimde kiloyu aynı söyledi ve gelişimi yavaşlıyor plesanta yaşlanıyor haftaya kontrolde tekrar görüşelim durum devam ederse sezeryan ile almamız gerekiyor daha da gerilemesine müsaade edemeyiz demişti..şimdi bu hafta tekrar kontrole gittim.arastirmada kontrolde söyledim durumu.suan kilosu iyi kilo alımı devam ediyor dedi normal şekilde takip edelim dedi.sevindim ..bugünde özele gittiğimde yine aynı kiloda olduğunu söyledi daha da geriliyor.normal doğum yada sezeryan için kararını ver dedi.sezeryana karar verirsem haftaya alriz dedi.canim sıkıldı.iki hastane farklı şeyler söylüyor .