Kizlar gecen gunde yazdim bununla alakali. Benim kan sonucum 9.80 cikti ancak minimum 11 olmasi gerekiyormus. 38+5 haftaligiz, ozelde ki doktorum doguma boyle sıkıntı yasarsin dedi serum takviyesi yapalim dedi ancak orada 750 tl bir serum. Bugun devlete gittim kan degerin dusuk degil takamam diyor. Eczaneden alip taktiricaktim doktorun rapo etmesi gerekiyormus. Kafam fazlasiyla karisti. Devlette taktitan varsa nasil taktirdiniz ve kaniniz kacti?