Merhaba arkadaşlar; geceden sabaha süregelen bir sağ karın agrisi yaşadım. Sadece bir bölgede oldugu icin telaslanip hastaneye gittim. Okmeydani hastanesine. Kan ; idrar, ultrason alindi. Hafif enfeksiyon ile ultrasonda da böbrek genislemesi gibi birseyden bahsetti. Kendi doktoruma gittim. Apandist ve taştan suphelenildi. Gebelige bagli da olabilir; kontrol altindayim ilac kullanicam. Hicbir agriyi hafife almayin naçizane önerim. 🙏