Zade gfazlioglu Ben çok beğeniyorum İdil ismini :) Hatta kızıma koyacaktım ama eşim istemedi :) Çok asil bir isim gibi geliyor kulağa anlamı da bi o kadar güzel :)
Zeytur gfazlioglu yiğenimin ikinci ismi 😊Erva İdil ,hem anlam olarak güzel ,hem de isim söylendiğinde kulağa çok hoş geliyor☺️