d-f61 Haziranda doğum yapacak olanlar çoğunluk cinsiyetin erkek olduğu söyleniyor cinsiyeti öğrenenler yazabilir mi ☺
Merryy d-f61 bizde bugün öğrendik ilk kız gibi dedi sonra %100 erkek değişmez dedi ama haftaya tekrar çağırdı 14+2 yiz bu arada ☺️
Kaderycee d-f61 12+4 ye kız dedi herkes değişir diyo kafamı karıştırdılar doktorda emindi sormadan söyledi zaten yarın 15 olcaz bu hafta gidicem meraktan 😂
Belmaaa d-f61 13 hafta bugün ekranda çıkıntıyı gördüm ama henüz tahmin yapmayın dedim doktora 🙈☺️ Kendimi kıza o kadar çok alıştırmışım ki meğerse artık erkek de olabileceğine alıştırıp 17.haftada kesin sonuç öğrenicem
tiniminianne Bizim tahminen 14 mayıs 5 haziran doğum tarihimiz 🤱🏻 16+5 bugün öğrendik bi prensimiz olacak 👼🏼👼🏼
d-f61 Aysucaner Valla ben 11+3 te gitmiştim ikili tarama icin doktor şuan için erken demişti ama bazı doktorlar söylüyorlar inşallah öğrenirsiniz☺
d-f61 Merryy Benimde haftaya kontrolum var 14 haftalik olucaz bakalım belli olur mu bende çok merak ediyorum ya 😂
Bezelyeveannesi Ben 15+2 yim daha once 2 kez erkege benziyo ama kesin degil dendi yarin tekrar gidicem bakalim belli olacakmi :)
mine571 13+4 bizde daha öğrenemedik..Neredeyse etrafımda ki herkes kız diyor ama ben erkek hissediyorum.. Doktorum 15. haftada gelin dedi. Dayanamayıp erken de gidebilirim 😂
Umer kdry3737 15+5 dün gittim kıza benziyor dedi ama kesin demedi bidaha geldiğinde tekrar bakalım dedi
busraburcak Bizde şuan 12+2’yiz salı günü kontrolümüz var 12+6’da oluyoruz ikili tarama testimiz yapılacak inşallah öğreniriz cinsiyeti ❤️🥰