NisaMomy başlık için teşekkür ederiz ❤️
ben bebeğim 4 aylık oldu hala yiyemedim,burnumda tütüyor.çocuk doktoruyla anlaştık emzirdiğim için 6 aydan sonra izin verecek.Bazen yiyeceğim diyorum sonra aldığım riske değmez ya miniğime bir şey olursa diye vazgeçiyorum.ben de taaaa hamileliğim başından beri istiyorum.karar sizin