Akduygu canım benimde gittiğimde kese vardı ama bebeği göremedik 10 gün sonra gel bakalım dedi tekrardan kalp atışıda duyulması gerekir dedi gittiğimde hem bebeği görmüştüm hemde kalp atışını duydum ve bu 10 gün süre içinde benim kahverengi ( yerleşme kanaması ) geldi doktorumu aradığımda kırmızı ve pembe renk değilse endişelenme gününü bekle bana öyle gel demişti şuan 16 haftalık hamileyim bu olayı ben 6 haftalıkken yaşamıştım o yüzden stres yapma geç döllenme olabiliyor