KIZLAR doktor kesen sınırda gibi dedi ben öyle gördüm dedi 19+6 detaylı ultrason ol orda daha net bakarlar dedi bunu kadın doğumun acilindeki nöbetçi doktor söyledi bel ağrısi nedeniyle gitmiştim şükür bisey yok . Böyle bişey varsa nedemek kötü mü?? Neler yapmam lazım.. 😣😣😣😣