Deringoksu Kızlar 23 haftadayım bebeğimin hareketlerini 18 haftadan beri hissederim hep tekmelerdi ama dündendir hiç bir hareketlilik yok bu haftada düzensiz olması normal mi
Terspektif Deringoksu hiç mi hissetmiyorsun yoksa çok az mı hissediyorsun canım? Aslında 30 a kadar çok düzenli olmuyor ara ara hissetmemek normal ama çok uzun süredir eğer hiçbir kıpırtı dahi hissetmiyorsan bence bi doktora git sen yine de. Önce sessiz bi odaya geç karnını doyur soluna uzan dinlen güzelce bekle belki hissedersin
Sedef45 Deringoksu benim doktorum 24.haftadan sonra hergün hissetmengerekiyo hissetmezsen gel demişti.. bence bir bardak portakal suyu ic ve kendini göbeğini dinle haraketleri takip et..
Rukiyemus Deringoksu çikolata ye 3 bardak su iç ayaklarını havaya kaldır bir süre öyle kalsın sonra sol tarafina uzan hareket eder canım 🥰
Deringoksu Terspektif dün akşam üstü hissettim en son saat 5 gibi. Gece yatağıma yatınca hep hissederdim ama dün gece hissetmedim bugün de hissetmedim burda okumuştum 20 li haftalarda düzensiz olduğunu doktorumda demişti ama kafaya taktım şimdi
Terspektif Deringoksu tabiki canım 30 a kadar düzenli olmuyormuş zaten. Belki sen uyurken hareket ediyordur yada hareket ederken sen hissetmiyorsundur
Sedef45 Deringoksu meraklandım bende bizede yazar mısın? Korkulcak bişey yoktur bence tembellik ediyodur:) içini ferah tut 😘
Selen01 Dün doktora gittim 22. Haftadayım bende çok erken hissetmiştim 13 te filan tabi bu kadar şiddetli değildi plasentan arkada bebek önde olduğu için çok normal dedi. Belki senin plasentan öndedir hareket hissini azaltıyordur bilemedim 🤷♀️
ipekveannesi Deringoksu benim doktorum 30.haftaya kadar hareketlerini takip etme dedi ama çok aklına takılırsa da çikolata ye ve meyve suyu içip uzan mutlaka hareket eder yine de içine sinmiyorsa bir acile git
ayshen1003 Deringoksu çok yorulduysan onlar da biraz yoruluyorlar geçenlerde benim de hareketlerde azalma olmuştu. Tatlı bişey ye hemen yan tarafına uzan biraz dinlen bekle inşallah hareket eder haber vermeyi de unutma 😘
Crescent__ Deringoksu bende aynı şekilde 18 haftamdan beri hissediyordum hemde gümbür gümbür ama son 1 haftadır o kadar az ki bazen farketmiyorum bile doktora gittim baktım ki sağlıklı beden hareketleri azaldı diye sormadım biliyorum ki boşuna panik yapıyorum daha hareketlerini takip etmem için çok var