mucizemibeklerken17 Âdet olacağımız zaman hcg değerinde oynama olur mu kızlar? Bugün 11 gün oldu gecikeli, dün tahlil verdim, negatif yani 0,01 çıktı. Âdet de olamadım bi türlü. Çarşamba günü doktor randevum var ama bilen varsa yardımcı olabilir mi
Cokokuyan_dorukusunannesi48 mucizemibeklerken17 Yumurtalıklarında problem var ise bahsettiğin şekilde değerlerin olur.Hormonlarda dengesizlik varsa o da yapabilir.Gönlüne göresi olsun inşallah en yakın zamanda🙏🏻
mucizemibeklerken17 Cokokuyan_dorukusunannesi48 ya öyle mi, o zaman sorun yok demek ki, âdetimi beklemeye devam. Çok teşekkür ederim❤