Merhaba 11 haftalık hamileyim öğrendiğimden bu yana hep sol tarafıma yattım. Okuduğuma göre sola yatmak iyimiş hiç sırt üstü yüz üstü sağ yatmadım öyleki gece bile uyanıyorum sırt üstü gelsem hemen ama sol tarafım artık hep oraya yatmaktan maf oldu Sağ veya sırt üstü yatsam sorun olur mu ? Sağ tarafıma yatmayı çok istiyorum 😂 cuma kontrolüm var o zaman soracağım ama zararı yoksa şimdiden istediğim gibi yatayım ?