Medas Merhaba kizlar siz en erken ne zaman cinsiyetini ögrendiniz. Ben 12. Haftaya gircem bu hafta belli olur mu
daisy35 Medas Merhaba, ben de 12+4 iken öğrendim net değil ama büyük ihtimal ile erkek dedi, senin de belli olmuştur belki :) bugün 12+6 yız :)
Sltnzlm Medas en erken ben öğrenmişimdir bu postta 😂😂10+5 haftalıkken erkeğe benziyor dedi değişmedi kesinleşti ilerki haftalarda🦋hem de devlette söylediler erkenden ben de beklemiyordum😄😄
bilaloguzunannesi 13 haftalıkken ikili test için gittik o zaman erkek dedi doktorumuz 3 ocakta tekrar doktor muayenemiz var o zaman netleşecek inşAllah
Scorpion Belli olur canım ama net sonuc için 18-20 haftalarını bekle. Bende 14. Haftamdayım dün ultrasona girdim fakat göstermedi ☺️🙈
bbeerraatt haftada bile söyleyen doktor var cihazı ve tecrübesine bağlı benim tam 11 bile değildi hatta
Asellinannesi Medas genelde kız gec gösteryo dıyolar ama ne kadar dogru bılmıyorm. Ben 14 haftalıkken ogrenmıstım kız oldgunu