mrv92 Selam arkadaşlar,8 haftalık hamileyim bikaç gündür öksürükten ölüyorum,ne yapsam fayda etmedi..önerebileceğiniz zararsız öksürük şurubu bilen ya da kullanan var mı?
Gulmartin mrv92 ben de internette gördüğüm tüm doğal şeyleri denedim en çok fayda eden bir kaç keçiboynuzunu kırıp biraz suda kaynatıp soğuyunca içmekti üç gün falan içtim bir de keçiboynuzu pekmezi yedim sabah akşam bi tatlı kaşığı. Belçikadayım burada hiç bir doktor öksürük şurubu vermiyor 3 haftadır şiddetli öksürüyorum ama astım fısfısı kullanıyorum. Çok geçmiş olsun 🙌🏻
023414 Tereyağı ve dut pekmezin varsa sana şiddetle tavsiye ediyorum tereyağını erit içine 2 3 çorba kaşığı pekmez koy biraz kalınlaşınca altını kapat yatmadan önce iç bi kaç kaşık sabah uyanınca da iç çok iyi gelir