Vera18 Ebru33Duru ben kan sulandırıcı kullanıyordum asprini 33te iğneyi de 37+3te bıraktım doktorum normal doğum yapamazsın falan demedi
Mesa33 Ebru33Duru trombofili paneli yapılıyor ya orda üç beş gene bakılıyor. Onların hangisinde homozigot ya da heterozigot yazıyorsa sıkıntı orda oluyor