Kızlar özel doktorum bazı ilaçlar yazdı eczaneye sordum devlet karşılıyor dedi gittim aile hekimime anlattım reçeteye yazabilir misiniz dedim ben başka doktorun sekreteri değilim diyerek azarladı ben çocuk değilim öğretmenim makamına saygımdan estağfurullah ben öyle bir şey demedim filan dedim ama susmuyor beni azarlıyor üstelik tanımadı ama aslında yan komşum görünce selamlaşıyor eşiyle konuşuyoruz. Ben ağlaya ağlaya çıktım sağlık ocağından ve şikayet etmek istiyorum ama sinirle de hareket etmek istemiyorum sizce ne yapayım? İstediğim ilacı yazmakla yükümlü mü bilmiyorum araştırıcam ama ben devlet memuruyum sağlık vergimi ödüyorum ve ilaç alma hakkım var diye düşünüyorum. Şu an hala ağlıyorum inanamıyorum bana yaptığı terbiyesizliğe